Motorcross

Ikväll var jag och tittade på när Oscar körde cross. Han går crossskola i år och idag var sista gången. Det ser helt livsfarligt ut när man tittade på de lite äldre killarna som körde. Hu vad har han gett sig in på.

Oscar körde i "lilla" gruppen där det gick betydligt lugnare. Han var riktigt duktig, och tycker att det är jättekul. För att inte tala o vad hans far tycker.


Oscar laddar inför kullen







Man blir ganska lortig när man kör cross




Här står de alla uppradade inför starten på sista racet




Oscar med kompisen Melker har fått en lite pokal för att de genomfört crosskolan.




Elliot har hängt med och tittat 2 ggr och har redan bestämt sig för att gå crosskola nästa år. Milton däremot är inte alls intresserad. Han tycker det verkar farligt, då han hörde att man kan få blåmärken.


Igår kväll när jag satt vid datorn kände jag hur hela huset började skaka, trodde först att det var tvättmaskin som höll på att sprängas eller något. Men insåg att snart att det var ett jordskalv, och ett ganska regält också (enligt mig). Hann faktiskt bli lite rädd och började fundera hur jag skulle få med mig alla barnen, som låg och sov ut. John hade somnat i källarn och hade inte märkt någonting. Som tur var så slutade det ganska snabbt, men lite svårt var det att somna sedan.

Imorgon har jag tagit ledigt då storkillarna har skolavslutning, efter ska vi gå ut och ära på O´Learys. Ska bli skönt med lite sovmorgon imorgon.


Vi ses

S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0