Fredagsmorgon

Kikar in med ett tidigt (för mig) fredagsmorgonsinlägg. Barnen vaknade kl. 6 imorse och har tillbringat hela morgonen med att bråka och slåss med varandra. Var bara att stiga upp och sätta ungarna i varsitt hörn i soffan. Jag tror att de senaste dagarna med dåligt väder gör dem uttråkade och på dåligt humör, jag blir då det i alla fall.

Igår bestämde vi att det var dags för en spelfrimånad. Inget TV-spel eller dataspel på en hel månad är det som gäller. Det har varit väldigt mycket tjat och bråk om spelande så nu var det dags att hitta på annat.

Altanbygget står still nu för tillfället. Johns semester är snart slut och han kände att han behövde lite semester innan den är slut. Jag ska måla lite när det blir en mulen dag, för idag skiner solen och då vill man inte stå i skuggan och måla



Igår var jag och handlade ett par Foppatofflor till mig. Jag har i alla år varit emot dessa och tycker faktiskt fortfarande att de är apfula. Men jag brukar alltid tjuva Johns när jag ska spinga ut i trädgården.
Så när jag såg att de hade foppa för 149kr på Coop så föll även jag ner i Foppaträsket.

 

Vi ses

S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0