Ny bil

I fredags åkte John ner till Sundsvall och hämtade min nya bil - jag säger min för det är jag som kommer att köra den.






Äntligen får jag en bil som jag alltid velat ha, en Volvo XC 90. Det bästa med den är att den har 7 säten. (Och för er som undrar. Nej! vi ska inte ha fler barn)

Jag känner redan nu vilka lugna bilresor vi kommer att ha nu framöver. Tillskillnad fram till nu då varje tripp till fjällen har bestått av minst 10 000 - SLUTA! och minst 2 st tvärstopp med hot om att kasta ut dem ur bilen. Näe jag känner att det kommer att bli stor skillnad.

Vi tog en provtur till stugan (endast 3 mil) i lördags. Minstingarna satte längst bak och Oscar i mitten. En riktigt fridfull tur, vi störde oss inte ens på Elliot konstanta prat.



Vi ses

/ S

Kommentarer
Postat av: Therese

Tjusig...alltid skoj med nya bilar.

2010-01-18 @ 20:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0