Nytt jobb

Efter en del klagomål på att jag varit dålig på att uppdatera så kommer här nu ett inlägg, ska försöka bättra mig :)
Har bara haft fullt upp de två senaste veckorna. På måndagen när jag kom tillbaka efter semestern så ringde de från Furuskolan och ville att jag skulle komma på intervju och sedan på onsdagen ringde de från Lövånger och ville även där ha mig på intervju. Det har varit väldigt nervöst under dessa veckor men det slutade i alla fall med att jag fick jobbet på Furuskolan i Jörn och jag började där i måndags. Det är superkul, jättefina arbetskollegor så jag tror jag kommer stortrivas.

Men jag kommer även att sakna mina gamla arbetskompisar. Allting gick så snabbt fick veta om nya jobbet förra torsdagen och gjorde min sista dag dagen efter. Trodde att det inte skulle vara svårt att sluta, men det kändes väldigt konstigt att jag aldrig mer ska fara tillbaka.


Fick denna fina bukettt av Xzakt när jag slutade.




Som tur var så hade vi en ordentlig avslutning igår med alla mina fina vänner. En riktigt lyckad kväll som jag sent ska glömma. Puss på er alla och jag hoppas att vi ses fler gånger.


Vi ses

S

Kommentarer
Postat av: Therese

Ja det gick verkligen fort när du slutade...men du är såååå värd detta. Skoj att höra att du trivs och att allt verkar bra. Skoj att festen igår blev lyckad. Hoppas vi ses något framöver. Kram

2010-08-22 @ 20:47:09
Postat av: Anna

Äntligen uppdatering ! =)

2010-08-22 @ 23:59:21
URL: http://truffle.blogg.se/
Postat av: Malin

Oh! Uppdatering :) Så jag har väntat! Hade du trevligt i lördags?

2010-08-23 @ 21:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0