Efter regn kommer sol

Igår så regnade det en hel del så vi gjorde en innedag med en del städning och tvättning. Ganska skönt med sådana dagar (bara det nte blir för många).

Idag så packade vi picknikkorgen och begav oss till Falkträsket (mycket trevligare ställe än vad det låter) för sol och bad, måste lägga den sista brännan nu innan jag börjar om på jobbet. Barnen badade för det mesta och jag låg och stekte mig i solstolen till huvudet började koka och jag också var tvungen ner och doppa mig.

Nu har betonggubbarna varit här, och det är så skönt att ha ett riktigt golv att gå på nu. Var från början väldigt skeptisk åt färgen på betongen som såg väldigt brun ut i tisdags och igår. Idag har den torkat upp mer och börjar mer gå åt den grå färgskalan. Den kommer ju att mörkna en del när vi lackar den, så kanske det trots allt blir som jag hade tänkt det.


Igår



Idag



Nu ska jag krypa ner i säng och hoppas att det blir en varm och skön dag imorgon också.


Vi ses

S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0