Soffa

Nu är jag inne på tredje dagen av VAB. Milton har varit i stort sett feberfri idag så imorgon blir det skolan och jobbet för mig. Blir nog bra för Milton har krypit på väggarna idag och tycker det är skittrist att bara vara inne. Elliot har varit hemma också och de leker så snällt ibland och mindre snällt oftare.

Igår kväll kom IKEA leveransen med soffan och matbordet. Det tråkiga är att jag inte får packa upp dem på en gång, då vi inte är klara med taket än.


Milton och Elliot tyckte att det var bra klätter-och bygga kojamöbler







Jag undrar om jag kan försöka charma John till att vi ska göra ett ryck ikväll. Brukar inte vara helt lätt då han ofta är så slut på veckodagarna. Men det skulle vara så kul om vi fick lite ordning till helgen då Johns syster med familj kommer.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0