Vaccination

Jaha då var man vaccinerad då, egentligen var det bara Elliot som skulle bli vaccinerad men jag hade hört att om man kommer hela familjen så tar de alla. Och visst gjorde de det.





Det var lite smått hysterikt på vårdcentralen sköterskerna stod och skrek i väntrummet " är det någon som inte blivit vaccinerad?"

Jag försökte snabbt fyllla i formuläret x 5 när det blir vår tur. Står och skiver som en tok och försöker inte blanda ihop de sista fyra siffrorna på barnen, Någon läkare frågar, eftersom jag inte hunnit fylla i papperna om någon är allergiskt. Nejdå! Kör bara på, och vips så var Oscar klar. Sedan helt plötsligt är det Milton som givetvis rycker undan armen så jag får komma och hålla honom i handen. Elliot reagerade inte ens på sticket. Mamma och Pappa sen ut och in med nästa - snacka om speedvaccination.

Har hört många som fått ont i armen, än så känner jag då ingenting men vi får väl se imorgon.

Skulle väl vara typiskt om både jag och John får jätteont. För imorgon ska vi hämta matsalsbordet (som är rätt så tungt att bära in).

Längtar att se hur det blev.



Vi ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0