Träningsvärk

Idag har jag helt sjukt ont i kroppen. Igår var jag ledig och vi var på soptippen två svängar. Första svängen var inte så farlig, men andra... Först hemma stod jag inne på toan och lastade ut genom fönstret all (inte riktigt all, John hade faktiskt tagit ut det mesta) betong som John bilat upp. Och sedan på soptippen stod vi och skottade i all betong ner i kontainern. Inget arbete som en kontorsråtta är van vid.





John byggde en liten ramp för att  komma ner med skottkärran för trappen

 

Idag har det varit riktigt skönt väder ute, nu närmar sig sommaren. Gräsmattorna börjar bli gröna (klippte faktiskt famsidan igår) och löven börjar spricka ut. Det bara måste bli varmt i sommar efter förra årets fiasko.


Nu har vi fått skyddsnätet till trampolin, så nu är det inga lugna lekar på den längre




Jag jobbar i helgen igen - skittrist. Och inte blir det bätte när man ser på SMHI en stor SOL över Skellefteå i helgen. Ja, ja, jag överlever nog. Längtar till nästa vecka då jag är ledig två dagar.

Hoppas ni andra får en bra helg.


See ya


Kommentarer
Postat av: Karin

Jaa det känns skönt att ta tag i det äntligen. Man blir ändå en hel del hindrad till att göra roliga saker när man itne kan flyga!



Jaa det var jätte kul att hinna se dig en sväng, i övermorgon åker vi till Ske :)

Ska ni vara nåt i Byske? Det är ju där vi kommer att bo, då kan jag komma förbi och se hur ni har det :)



Kram

2009-05-26 @ 11:09:24
URL: http://karint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0