Toa

Vi håller på att renovera vår toa på entreplan. I onsdags rev vi ut all inredning, toa och badkar. Idag har vi rivit innerväggar och just nu så håller John på att bila upp golvet, hela huset skakar. Vi hade först inte tänkt att göra så omfattande renovering men har besämt oss för att byta stammar och hela rubbet. Ska bli kul att få ha EN fin toa i alla fall. Hoppas att det inte tar allt för lång tid, för vi ska ju hinna bygga inglasningen i sommar också.


John bilar upp golvet för fullt




Idag så har vi varit och innhandlat Elliots födelsedagspresent från mormor, morfar och farfar. En studsmatta! så nu kommer vi väl att måsta besöka akuten i sommar. Milton och Elliot har hoppat hela dagen och är fortfarande där ute.
 
De hade slut på skyddsnäten, men nästa vecka så kommer de in så då blir den lite säkrare






Jag är ledig idag och har passat på att räfsa gården, tyvärr inte klar ännu. Jobbar hela helgen 8-20 lördag och söndag- ush inte kul. Men jag har kommit på vad jag ska göra i helgen - virka mormorsrutor.Undrar hur många jag hinner på 24 timmar. Ja jag ska ju givietvis jobba och svara i telefonnen också men det brukar vara rätt så lungt på helgerna så några ska jag väl hinna. Uppdaterar er senare. 
Jag vill ju ha den där förb. pläden färdig nu. Lessnade lite på att virka mormorsrutor härom dagen så jag virkade två blommer till en kudde. Kommer att passa bra till pläden.








Ska gå och mysa med barnen nu. Vi hörs efter helgen.


See ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0