Slarver Maja

Jo det är jag det, är det inte börsen så är det mobilen eller nycklarna. Senast så tappade jag bort Oscars mobiltelefon. Jag vet att jag tog med telefonen för att ladda den och att jag sedan la de på någon bra plats när jag inte hittade laddarn - men var? Jo igår så hittade Elliot telefon under Oscars säng. Ja just det ja jag hade ju lagt den på hans säng när jag la in kläderna i hans garderob, den måste ha ramlat ner under sängen. 

Nu har jag borta laddaren till kameran så jag kan inte lägga upp några bilder och framför allt inte ta några nya bilder. John sa att han hade sett den någonstans i någon påse och tänkt att här bör inte den ligga. Men VAR? För hoppningsvis dyker den väl upp.

Det går sakta framåt på toan, vi har kaklat 2 ½ vägg. Tyvärr så kommer John att ligga borta i veckan så vi kommer nog inte hinna göra mer innan helgen. Men så fort jag hittar laddaren så kommer bilder.


See ya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0