Åhhhh!!

Vilket skitväder. Vad hände med värmen? Vi stängde av värmen när det var varmt här för några veckor sedan men det var bara att slå på den igen för iskallt inne idag.

Jag har t o m varit tvungen att ta in blommorna som jag har ute för att de inte ska frysa ihjäl.

I helgen har vi inte gjort så mycket, har skrapat och slipat lite fönster. Igår var vi en snabb sväng på stan och tog kort i automat till mitt körkort som har gått ut. Det är lite bråttom nu, för om jag inte lämnat in det innan den sista maj så kommer jag att måsta ta om körkortet. så jag ska försöka få iväg det idag på posten.

Nä nu ska jag gå och städa lite i källaren dammråttorna börjar likna stor bisamråttor



See ya

Kommentarer
Postat av: Kartan

Jaa det tillochmed har snöat det suger ju!
Imorron är det måndag igen, det är ännu värre än dåligt väder=)
Hoppas di helg har varit bra! ses imorron

2008-05-18 @ 20:44:00
URL: http://karint.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0