Nu är mitt skåp här

Idag var vi och hämtade skåpet som jag beställde redan i April från Ellos. Och tänk det var ännu finare i verkligheten än i katalogen. Det brukar ju inte vara riktig så när man beställer. Rätt så ofta blir man besviken när man öppnar paketet. När man är inne på Ellos hemsida kan man läsa komentarer från andra köpare om vad de tycker om produkten. Det fanns en kommentar -" Blev superfint i mitt köp, lite knepigt att montera, men nu är det gjort"

Denna kommentar gjorde att jag tänkte att detta kommer att ta hela kvällen. Men jag säger då att detta var då rena barnleken i jämförelse med IKEA möbler. Alla delar var märkta med siffror och skruvarna var i olika påsar märkta med bokstäver. Behövde bar lite hjälp av John för att hålla i olika delar.

Så nu ska jag äntligen få packa upp alla kartonger med sytillbehör och tyger. Nu ska här börjas att pysslas: )




På midsommarafton var vi som vanligt i stugan i Byske med släkten. Det var trevligt, lite kallt dock, men det hör faktiskt inte till ovanligheten. Ibland har vi t o m haft skoteroverall på midsommar för att det varit så kallt och blåsigt. Sill m. nubbe till lunch blev det och grillat på kvällen - smaskens.

Ute på gården kan man skymta några få små grässtrån komma. Vi har grävt klart gången där vi ska lägga marktegel och fyllt igen med grus. Nu ska vi bara ha lite sand på det och sedan på med markteglet. Det är tråkigt att det ska regna hela tiden- det blir ju så gegit.






Igår var jag och M på Sex and the City premiären. Åhh den var ju bara så bra. Fast den var 2h och 20 min så gick tiden alldeles för fort jag ville absolut att den inte skulle ta slut. De bara måste göra en till film.

Sex and the City Girls


Nä nu ska jag gå och se lite på TV innan jag går och knyter mig.


See ya


Kommentarer
Postat av: Therese

Oj så fint skåpet var, verkligen super. Hoppas allt är bra med dig.

2008-06-24 @ 23:15:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0