Sista dagen

Idag är sista dagen före semestern, men jag jobbar 11 timmars  pass. Har typ 9 timmar kvar och det känns som att det kommer att bli en låååång dag.

Trött som bara den är jag dessutom. I går var vi hos F och hade tjejmiddag- jättemysigt. En barndomsvän som nu bor i Malmö var uppe - och det är alltid lika roligt att höra om hennes äventyr. Tyvärr så jag hade inte vett nog att fara hem förrens kl. 01.30, och jag började 07.00 i morse. Så det blev inte många timmar sömn i natt. Tur att det är rätt så lungt idag.

John är i stugan med barnen och jag ska åka dit efter jobbet idag. Tror nog att vi far hem på söndag, vi har så många projekt att göra nu under semestern.

På tisdag ska jag fara till tandläkaren igen och förhoppningsvis göra klart rotfyllningen - inte kul. Men sen hoppas jag att jag ska få njuta av värme och ledighet.


See ya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0