Kökssoffa

Jag är sugen på en köksoffa, men kan inte riktigt bestämma mig hurdan jag vill ha. Har varit och kikat på Blocket på massa olika. Givetvs så ska jag ju måla den vit och slipa av den så den ser lite nött ut. Men kan inte riktigt bestämma mig för vilken form det ska vara.

Jag är ganska sugen på den här, men den kostar 1400kr




Annars finns det oxå dessa som jag tycker är fina:














Den här sista var faktiskt riktigt fin den oxå, men den vill de ha 3000kr för, vilket jag tycker är på tok för mycket.


Fast nu så ser jag att den är identisk med soffan två bilder upp, och den kostar endast 800kr, hmm. Med lite vit färg så blir ju den lika fin.

Ja det är inte lätt att bestämma sig.


See ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0