Följetång kökssoffa

Imorse vaknade jag att ena ögat var uppsvullet, har fått en vagel i övre ögonlocket - inte kul. Jag ser inte klok ut.

Igår hade jag bestämt mig för att jag förmodlingen skulle ta soffan för 1400 (den första i det förra inlägget). men när jag gick och kollade på blocket i morse såg jag en annan liknande soffa som fanns i Skellefteå, och när jag ringde så visade det sig att den tom fanns här på Sörböle bara ett kvarter bort. Jag skyndade mig att väcka John för att åka och köpa den på direkten.

Den var jättefin, lite skavd men det är ju bara fint (tycker jag, inte John). Det var bara att ställa den på plats på direkten. Måste skaffa skumvadd och något fint tyg plus kuddar så blir det super.




Finns en jättefin pärldekor på över och underkant på soffan




Nu lyser solen för fullt, ska gå ut och måla ett till varv på stolarna och fönstret.



See ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0