Skolavslutning

Idag var det sista dagen i skolan för Oscar och Milton. Sedan var det skolavslutning kl. 15.30. Tänk att det redan gått ett år, jag tyckte att Milton började förskolan alldeles nyss.

Tyvärr så strejkade min kamera idag det stod bara errror och det är så många funktioner på den som jag inte lärt mig ännu. Jag höll på bli galen!!! Missade nästan hela avslutningen pga att jag satt och försökte få igång dumma kameran. Bestämde för att det var Johns fel, bara för att han inte var där och kunde fixa den : ) 

Lyckligtvis så hann jag få några få bilder. (Tyvärr så strejkade autofokusen också, därav lite suddiga bilder)


Milton älskar att sjunga och är inte det minsta blyg för att stå inför allas blickar.



Sitta snält och stilla kunde han också göra




Oscar på väg in i kyrkan




Coola Oscar med kompisarna Emil o Isak utanför kyrkan.
Oj vad stora de har blivit, tänk att de börjar fyran till hösten.





Efter skolavslutningen kom John och fixa kameran och vi for till O´Learys och käkade middag.

Jag åt som vanligt en Chicken Ceacarsallad, för den är riktigt god där.




Milton hade fått en ros av fröken








1 vecka kvar och sen blir det sommarlov på riktigt för skatterna.


Vi ses

S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0