Pelargoner

Förra helgen bara regnande det, så vi passade på att städa ur förråden, och det behövdes verkligen, gick knappt gå in där utan att snubbla på alla grejor. Längst in i förrådet hittade jag mina 30 pelargoner som skulle få övervintra där. Osså skulle jag ju ta fram dem i vår och de skulle bli så fina. Tyvärr så glömde jag helt bort att vattna dem, så de fick följa med till soptippen som allt annat skräp.

Det blev att handla nya. Detta år fick det bli rosa pelargoner få se hur bra det kommer att gå med övervintringen i år.








I veckan har vi jobbat med stenläggningen, fick ju en del stenar över då vi la stengången. Tyvärr så räckte det inte hela vägen men en bit i alla fall. Till veckan har jag semester och då ska jag försöka hinna klart, få se hur läskigt det blir att kapa in stenarna. Kanske blir så att John får göra det.




Vi ses

S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0