Ledig dag

Idag har jag varit ledig, vilket var riktigt skönt. Lite fredags städning har jag hunnit med och sedan klippte jag Elliot. Han ville att vi skulle klippa riktigt kort som pappa, men jag hade inte hjärta att ta bort de gyllene lockarna. Så vi tog bara lite på topparna.

Jag ock killarna åkte till badhuset när Oscar slutat skolan. Det går faktiskt riktigt bra att fara själv med dem alla tre. De börjar vara så stora nu. Oscar och Milton gick själva in på herrarnas som de fixade gallant, alla badbyxor, handdukar och schampo kom med hem igen.









Imorgon är det lördag och vi har ingeting inbokat i helgen, får se om vi kanske ska ta och måla taket i vardagsrummet och på toan. Skulle vara skönt att få det vitt, men det blir bökigt att flytta ut alla möbler.


Vi ses

/S

Kommentarer
Postat av: Anna

Ring och kolla med oss om vi är lediga nästa gång.

Kramar Anna

2010-01-27 @ 11:05:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0