Fredag

Äntligen fredag!

Tänk att fredag är nästan den bästa dagen på veckan, den innebär ju att man har en hel (förhoppningsvis) ledig helg framför sig. För mig innebär det en hel ledig vecka framför mig, med sol och värme. Här i Skelleteå är det svinkallt igen. Kollade vädret i Hurghada idag 29 grader varmt - me like! Tyvärr till min stora fasa så skulle det bli kallare nästa vecka när vi åker ner BARA 22 grader - Hoppas de har fel.

Ikväll har Milton varit på maskerad med klassen, gissa vad han ville klä ut sig till. Vad annars än Obi-Wan Kenobi i Starwars. Undrar om han någonsin kommer att tröttna på Starwars.



Snart kommer mor & far som är så snälla och kommer upp för att passa barnen medans vi är borta. Blir nog en tidig kväll, steg upp 6 imorse så ögonlockenbörjar kännas tunga nu.


Vi ses

S

Kommentarer
Postat av: Karin

Vilken sötnos=)

ååh jag vill oxå till värmen! Verkligen.

Hoppas ni får det helt underbart fantastiskt där borta..

2010-02-20 @ 11:53:16
URL: http://karint.blogg.se/
Postat av: Ann

Ha en riktigt bra resa. Njut av värmen och barnledigheten!



Kram

2010-02-20 @ 18:42:07
Postat av: Therese

Önskar en trevlig resa. Njut och ha det grymt skoj och skönt. Kram

2010-02-20 @ 20:05:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0