Irriterad

Jag är så sjukt irriterad idag, och allt började efter samtal med min chef. Vad det handlar om behöver vi inte gå in på men jag kan bara inte släppa denna irritation.
Sen har svärfar lånat våran kamera så inte kan jag ta några bilder här hemma heller eller på sådant som jag skulle haft lagt ut på blocket och tradera.

Sedan köpte jag et par skor på Tradera den 21/9 som säljaren inte har skickat än. Det skulle ta 7dagar men inte har de kommit än.


Ska ut runt broarna snart och hoppas att humöret svänger sedan.


Hemma har vi kommit en bit på väg i alla fall. Väggarna är målade, nästan hela golvet är på plats och kaminen brinner för fullt. I helgen blir det att (förhoppningsvis) sätta in nytt tak och lister m.m.


Bilder kommer senare (om jag får tillbaka våran kamera dvs)



See ya

Kommentarer
Postat av: Ann

Din chef har ju förmågan att irritera...även när man inte jobbar kvar!



Hoppas att det blev bättre efter en vända broarna runt.



Skall bli spännande att se hur fint ni har fått det.

Dina skor kommer säkert i morgon!



Sköt om dig!

Kram

2009-10-01 @ 21:05:38
Postat av: Anna

Andas..... räkna till tio.....FÖRSÖK SE DET POSITIVA......funkar inte va?!

Gå en sväng, skäll på gubben och barnen, sen känns det nog bättre!

Puss!:-P

2009-10-02 @ 18:01:09
Postat av: Therese

Ja chefen har ju en viss förmåga att få en på dåligt humör. Hoppas det vände humöret med en promenad. Ha en trevlig helg.

2009-10-02 @ 21:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0