Paket

En vecka kvar till jul, och jag känner ganska lungn inför julen. Det mesta är fixat och klart. Någon liten julklapp kvar att köpa.

På söndag blir det barnkalas här hemma med 13 st nioåringar. Jag tyckte att jag var riktigt smart när jag föreslog att Oscar skulle ha filmkalas. Att vi dukar upp med madrasser, filtar, popcorn, chips och en massa godis på kalaset. Så kanske det inte blir så stökigt - Vi får väl se.


Idag var jag och hämtade ett paket. Jag måste sluta vara inne på tradera det är ju livsfarligt. Näe nu är det slutbjudet för min del. (i alla fall för i år)


Senaste fyndet var denna fina skål och lampfot.




Med en fin lampskärm från Rice så kommer den bli super.






Vi ses







Kommentarer
Postat av: Karin

Tur att det inte är så många dagar kvar av det här året:P



Kram

2009-12-18 @ 18:38:14
URL: http://karint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0