Tillslut

Dåligt med uppdatering på senast. Har inte riktigt haft tid men ska bättre mig jag lovar. Missade att i måndags så fyllde min blogg 1 år, hipp hipp hurra.

I påsk så varvi uppe i fjällen och hade det riktigt trevligt, hade jättetur med vädret men jag hade lite otur med skoterkörningen - välte med skotern 3 ggr, säjer inget mer om det. Tyvärr så glömde vi (jag) minneskortet tillkameran hemma, så har tyvärr inga bilder.

Idag så har det skett ett STORT genombrott. Milton har lärt sig att cykla utan stödhjul. ÄNTELIGEN! Som vi har kämpat för att han ska övervinna hans rädsla. Men nu kan hur bra som helst, både starta och bromsa  med. Tänk att det bara sker så där bara från ena dagen till den andra.




Oscar fick idag en ny cyckel, som han tyckte var skitsnygg, och jag måste hålla med den var ju dessutom vit.





Ska gå och läsa för Elliot nu.


See ya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0