300

Här kommer en smygtitt på mitt "lilla" projekt". Jag håller på att virka en filt i mormorsrutor. Jag räknade ut att jag kommer att behöva virka 300 rutor. Jag har virkat 54st alltså har jag 246st kvar - suck!. Om jag gör 3 st varje dag så kommer det att ta mig typ 2 ½ månad. Ja ja imorgon åker vi till fjällen så jag lär väl hinna några stycken i bilen på vägen upp. Tur att jag inte så lätt blir åksjuk.







Miltons läpp har blivit riktigt bra nu. Här om dgen klippte jag bort knutarna när han låg och sov. Han tycker att vi ska göra allt som är otäkt när han sover så att han slipper vara rädd. 

Förra veckan när vi skulle till tandläkaren för att dra ut tanden så var han så rädd för att ta bedövningssprutan. Han bara grinade och grinade så vi var tvungen att fara därifrån med tanden kvar i munnen.  Vi fick en ny tid i tisdags, innför denna gången hade vi peppat honom riktigt mycket så han var beredd på att ta sprutan då. Men då hade tandläkaren tittat på rönkenbilderna lite mer noggrant och diskuterat med sin kollegor. Tanden hade spruckit vid rötterna så han var rädd att de inte skulle få hela tanden. Så vi fick en remiss upp på lassa istället. Typiskt, tänk om de tagit tanden direkt när han var nersövd då de sydde igen läppen vad mycket enklare det skulle varit.


Så här såg Milton ut dagen efter då läppen var lite svullen och han inte
klarade av att äta fredagsmys, Stakarn





Glada påskhälsningar till alla från Elliot m. fam



Kommentarer
Postat av: Karin

Vilket projekt! du är duktig du! :)

Vilket söt påsk elliot:)

Glad påsk! kram

2009-04-10 @ 19:03:24
URL: http://karint.blogg.se/
Postat av: Karin

Hej! Har du glömt bort din blogg?=) Jag är in VARJE dag och tittar men ingen uppdatering.. Hur är det? Vi kommer till Skell på onsdag, ska bli skönt att komma hem lite! Du kan ju höra av dig om du har tid för en te eller så så kikar jag gärna förbi! kram

2009-04-24 @ 12:19:09
URL: http://karint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0