Helg

Åh äntligen blev det helg, denna veckan har varit riktigt lång - blir inte bättre av att jag jobbade till 18.30 igår kväll.

Idag har jag varit på stan med söta K, jag tror vi nästan var på varenda affär. Köpte inte så mycket 2 st par örhängen, 1 par svarta leggings och ett löspuder. Kanske var lika bra att jag inte hittade så mycket, John har sagt att jag har köpstopp (hallå, hur ska man då ha roligt), för räkningarna bara sprutade in denna månad.



Nåväl, det blev en sushi till lunch idag - smaskens. Tänk att jag för några år sedan hatade sushi, nu är jag nästan besatt.
Jag fick i alla fall hela själv nu. Förra fredagen var jag och köpte sushi till mig och kyckling och potatisgratäng till resten av familjen. Men barnen ville hellre att sushi, så jag blev utan. De älskade sushi - vilka smarta barn jag har. Synd bar att det bara ska vara så dyrt. Måste nog lära mig göra egen.





See ya

Kommentarer
Postat av: Kartis

Det var så roligt att gå lite pån stan..

Hoppas det blir viiin på fredag =)

2008-09-29 @ 14:29:37
URL: http://karint.blogg.se/
Postat av: Anna

Kan inte du skicka mig din mailadress så slipper jag skicka allt genom John.

2008-12-15 @ 18:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0