Nu har vi jul...

... här i vårt hus.

I helgen har det julpyntats som bara den. John åkte upp till Stintbäcken i helgen så jag var ensam hemma med barnen. Vi var och inhandlade en kungsgran på lördagsmorgonen, de är så fina. Riktigt täta och stora och så barrar de inte heller. Hade en förra året oxå. 350 spänn kostade den - inte så farligt tycker jag.

Sedan var det dags att hänga upp stjärnor och fram med alla tomtarna. Upp med nya gardiner och nya kuddar till kökssoffan skulle oxå sys.


Här är mina fina Tilda änglar från Panduro,som jag gjorde till förra julen







Älskar kransar och det hör verkligen julen till. Har gjort 2 st egna av granris som får hänga på garagedörrarna. Även inomhus så hittar man kransar. 







Även mitt tygskåp har fått kransar




Idag har vi bakat lussebullar, jag, Oscar och Elliot. Milton ville helre se på Barda.







Trevlig första advent på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0