Utvecklingsamtal

Idag hade jag utvecklinsamtal med Milton och Elliot på dagis, eller inte med dom utom om dom. Det är alltid kul att sätta sig ner och riktigt få tala igenom om hur det är på dagis.
Det är lite spännande med Milton för han är en ganska speciell kille (fast så tycker väl alla mödrar om deras barn).
Men han är faktiskt det, antingen så är han pest eller så är han världens mysigaste. Tjurig till tusen är han oxå.

Elliot han är bara en sådan där mysig go 3-åring, men som ibland kan visa sitt rätta jag.

image11

När jag kom till jobbet så ville chefen ha utvecklingsamtal med mig, så jag känner hur jag riktigt har fått talat ut idag.

På min tid (stenåldern) så kallades det för kvartsamtal, och jag minns hur nervös jag var inför dessa. Kan aldrig glömma mitt första kvartsamtal som jag hade i 7:an då lärarna tyckte att - " Sandra bara springer omkring på lektionerna och slamsar med killarna". Jodå då var mamma inte riktigt nöjd.  

Vi får väl se hur dessa killarblir i tonåren, just nu så tycker inte Milton om tjejer - enligt han.




See ya

Kommentarer
Postat av: Kartan

Guu va kul att du skaffat en blogg!!! =)
Ska länka till denh på momangen!!

2008-05-16 @ 14:00:42
URL: http://karint.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0