Vinteraltan

Tittar in för ett snabbt inlägg.
I veckan är det novemberlov för skolan vilket betyder K-dagar för oss lärare. Faktiskt så Tyvärr har jag inte kunnat njuta av ledigheten då jag gjorde min galloperation i onsdags. Känner mig som 80 + när jag kryper fram med böjd rygg.

Idag när jag vaknade var det alldeles vitt ute, så nu börjar jullängtan smyga sig på. Vi har en plan att vi ska sitta ute på vår altan på julafton, bara den hinner bli klar. Det var meningen att glaspartierna skulle komma i veckan men de har blivit försenade och kommer först vecka 46. Men taket ska isoleras  och sedan ska innertaket också på plats.

Så här såg det ut tidigare idag.
Trappen är klar och vi har även byggt ett litet redskapsskjul.



Nu vankas det lördagsmiddag.



Vi ses

S


Kommentarer
Postat av: Therese

Vad häftigt att sitta ute på altanen på julafton. Hoppas ni hinner klart. Hoppas allt är bra med dig. Kram

2010-11-10 @ 21:15:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0