Snoriga tisdagshälsningar

I afton tittar äntligen solen fram efter 2 dagar nu med regn. Jag känner redan hur man blir på mycket bättre humör när det är varmt och soligt ute.





Syrenen och rönnen står i högblom nu och det luktar så gott. Passade på att plocka in en bukett att ställa på matsalsbordet. Tyvärr så kommer den nog vara vissen imorgon. Det är synd att den håller sig så lite länge, är det någon som har ett bra tips att få dem att stå längre?





Jag har åkt på en riktigt dunderförkylning nu. Näsan bara rinner om den inte förstås är helt täppt, halsen känns som ett stort öppet sår och öronen har det slagit lock för. Känner just nu ingen energi alls. Huvudet vill göra en massa saker men kroppen säger ifrån. Lyssnar faktiskt på kroppen denna gång och vilar ikväll framför TV. Dock inte utan dåligt samvete.

På torsdag är jag ledig och då vill jag vara frisk. Jag har tänkt jobba med mitt projekt - uteplats. När vi lade stengången för två somrar sedan blev de över en del marktegel som jag har tänkt lägga på en liten plätt i trädgården. John har varit snäll och grävt med grävaren, så nu är det bara för mig att börja lägga. Måste bara leta fram knäskydden.


Vi ses

S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0