2 veckor kvar

Nu har jag bara 8 arbetsdagar kvar, sedan är det SEMESTER!!! Åh vad jag längtar att få vara långledig. Hoppas att vädret blir super också.

Projekt - altan går vidare. Vi har höjt upp den gamla altanen så att den är bara är ett steg ner från golvet inomhus. Och även nästan gjort klart hörnbiten,, så nu är det "bara" långa biten kvar.







I torsdags var jag hemma och vabbade med Milton som hade feber. Medans Milton låg i soffan och tittade på TV så passade jag på att fara och köpa en hammock på COOP, som jag länge gått och suktat efter.

John var borta så jag fick skruva ihop den själv, och det tog ca 5h för mig. Det var inte helt enkelt, beskrivningen bestod av ett A4 ark som visade ALLA bitar och skruvar på en och samma bild. Tacka vet jag IKEA.

Men nu är den klar, och passar så bra in i min trädgård. Ska bara hitta några fina dynor till den.




Nu är det dags att slänga ungarna i badet, det är helt galet vad smutsiga de är nu denna årstid.



Vi ses

S

Kommentarer
Postat av: Therese

Så himla fin altan...och hammocken också.

2010-06-13 @ 21:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0