Vår

Jag vill ha vår! Ute är det bara kallt, osså kommer det ännu mera snö. Hallå gumman tö, kom och slaska bort all vår snö.

Jag har i alla fall tjuvstartat inne med pärlhyasinter för att försöka lura mig att våren är på väg.




I lördags var jag på ICA MAXI och där hittade jag söta ranunkler som fick komma in på toan för att matcha den andra rosa inredningen.




Beställde en krok till toan, tyvärr så blev den väldigt DYR. Den kostar att köpa 39kr (helt OK pris) men frakten låg på 80kr, och jag missade att betala fakturan i tid så det kom även en påminelse avgift på 50kr. Så en krok som egentligen bara kostade 39kr landade i slutändan på 169kr.





Vi ses

/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0