Backen

Idag är jag lite mör i kroppen efter att ha tillbringat en hel dag i backen i Bygdsiljum. Elliot var nybörjare så det var en del fall som skulle lyftas upp och skidor som skulle hålla redas på. Och Milton som bara far iväg utan någon som helst koll. Men det var riktigt kul ändå.

Elliot är redo att ge oss ut i backen,ska bara fixa till selen



Det gick hur bra som helst




Milton försöker hålla tungan rätt i mun för att inte köra in i de andra i liftkön




Oscar lika cool som alltid





Elliot tog en paus och grillade lite korv






Idag har jag och John varit och vaccinerat oss inför Egypten. Vi bestämde oss för att ta Twinrix så har vi skydd 20 år framöver. Tyvärr så måste man ta 3 sprutor. Det är inte det att jag är rädd men det är inte direkt tvärbilligt. 470kr/ spruta.  

Längtar tills vi åker, det ska bli riktigt skönt att komma iväg. Bara 1 ½ månad kvar.


Vi ses


/ S



Kommentarer
Postat av: Karin

Vilken mysig dag i backen ni verkar ha haft!!=)

Jag saknar slalom jättemycket! Jag ska tvinga plutten i magen, hur tidigt kan dom börja?=)



Egypten!! Det har du inte skrivit nåt om! När ska ni dit å vilka?Guuud så roligt!



Kram

2010-01-12 @ 18:44:01
URL: http://karint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0