Pulkabacken

Oj vad jag är dålig på att uppdatera.


Förra helgen jobbade jag 8-20 lö-sö - inte kul! Och inte blev det bättre av att det var strålande sol och bara 2 minusgrader, hade en väldig ångest kan jag lova.

I måndags var jag ledig och skolan hade studiedag, så alla barnen var hemma med mig hela dagen. Vi passade på att ta en sväng till pulkabacken och åka lite. Men den lilla kullen som brukar vara där var övertäckt med stora branta snöhögar. Fast killarna tyckte det var lika kul att åka i dom också. Ja inte alla, Oscar var skitsur för jag tvingat ut honom när han hellre ville sitta inne och spela dataspel.


Ta inte kort på mig









Sedan gick vi in och bakade kladdkakemuffins ur Leilas bok - mmm! riktigt goda blev dem.







Idag var vi och tog andra Twinrixsprutan och nu är det bara 1 ½ vecka till vi åker till Egypten. Börjar längta riktigt mycket efter sol och värme nu med alla denna snö och kyla som vi har.


Vi ses

S


Kommentarer
Postat av: Therese

Kan tänka mig att det var lite jobbigt att jobba förra helgen. Skönt dock att du kom ut och fick åka lite pulka i måndags. Åh så skönt att komma sig iväg....inte alls avis =). Tjing!

2010-02-12 @ 21:16:22
Postat av: Karin

Dom där muffinsen såg väldigt goda ut!

Jag smakar gärna en när jag flyttat hem till Skell!!=)

Ha en bra helg!

Kram

2010-02-13 @ 10:01:29
URL: http://karint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0