Lampskärm

För några veckor sedan var jag på Myrornas och fyndade en lampskärm för 30 kr. Jag tänkte faktiskt ge mig på att tillverka en egen. Men jag har inte hittat något tyg ännu som jag vill ha. Problemet är att jag är ganska säker på hur jag vill att det ska se ut, och då brukar man aldrig hitta det.


Med nytt tyg kommer den bli super - om jag nu hittar något




Inte blev det några tak målade förra eller den här helgen heller. Och nu till helgen jobbar jag hela helgen 8-20 lö-sö. Blääh!

Och snart måste vi börja med sovrummet för att hinna med enligt min planering, att det ska vara klart i april. Hmm får nog sluta ligga i soffan på kvällarna - men det är ju såå skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0