Sista semesterdagen

Söndag och det är regn och åska i luften, kanske bara för att matcha mitt humör idag. Det är nämligen slut på semestern nu och imorgon är det dags för jobb igen.

En riktigt lång och skön semester har det varit, vädret har varit helt OK. Vi har inte åkt iväg på någon långsemester i år, utan bara dagsutflykter samt några övernattningar i stugan förstås. Jag tror det är därför som de här 6 veckorna har känts extra långa. Nästa år har vi bestämt att inte ha något större projekt under sommaren utan bara njuta av ledigheten. Vi får väl se hur det kommer att gå.

Tripptrapp stolen blev i alla fall turkos. Det var svårt att hitta den kulör som jag tänkt mig, den blev en aningen ljus, men det får duga. Måste bara måla köksbordet nu för det skär sig ordentligt.





Nu ska vi kila iväg och kolla på bio hela familjen. Det blir den här:




Vi ses

S

Kommentarer
Postat av: Karin

var filmen bra?=)

2010-08-10 @ 22:40:34
URL: http://karint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0