VAB





Jag vet jag sjukt dålig på att uppdatera min blogg, ska försöka bättra mig. Idag är jag hemma med Milton som har feber. Så nu har jag faktiskt lite tid över till bloggen.

Och vilken tur att jag var hemma idag, för kl. 9.30 ringde det på dörren och där stod posten med ett expresspaket till mig. Och i paket kom nu mina efterlängtade skor, som jag beställt igen. Började nästan tro att jag aldrig skulle få dessa heller.




Imorgon kommer Ikealeverans med en soffa och matsalsbord som jag beställt. jag hade hoppats att vi hunnit lägga in taket klart i helgen men det hann vi inte. Så nu vet jag inte hur vi ska få in sofforna då det ligger brädor fulla golvet. Och typiskt nog så verkar det som om John blr borta hela veckan dessutom.


Jag har ju lovat bilder från matsalen men det blir ingen matsal utan vi gör vardagsrum där. Vi kände att det blev så mysigt med kaminen så vill kunna sitta i soffan och mysa framför brasan. Också fick jag ju beställa en ny soffa för våra gamla ryms inte där inne. Matsal blir det i vårt gamla vardagsrum.

Ska gå och mysa med Milton nu.


See ya 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0