Tråkigt

Förra veckan när John var borta hade jag så tråkigt på kvällen så jag satt och surfade runt på olika nätbutiker, och det blev en del grejor nu har jag insettnär paketen börjar dimpa ner. Inte för jag är ledsen för det, har faktiskt inte varit på stan på evigheter så det känns kul med lite nya saker.



En färglad väska från Marimekko




kakburk från House Doctor





Och så dessa fina månadsbilder av Elsa Beskow. När vi var små så hade vi en tavla i barnkammar med månadsbilder som vi bytte för varje månad. Jag blev lite nostalgisk då jag hittade dessa hos Julias vita drömmar, ska bara hitta en fin ram till dem.






Midsommarhelgen firades i stugan som vanligt, vi slapp regnet men det blåste kallt som vanligt. Men det hejdade inte Milton och Elliot från att ta sig ett dopp i havet. Trots att det bara var 12 grader varmt - eller kallt.





Oscar tyckte det var för kallt



Givetvis skulle även bryggan på plats, alltid lika spännande och se när badkrukorna ska bada.



Helgen har varit skön i alla fall, och nu är det bara 3 dagar kvar till 6 välförtjänta veckors semester.


See ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0