Hemma

Nu är vi hemma från vår lilla semestertripp. Det är alltid lika skönt att komma hem efter att ha varit borta ett tag. Igår var det så fint väder så då åkte vi ut till Burvikshällarna med A & M båt. Men idag är det mulet så då ska jag ta i tu med all tvätt och städning och liknande. Idag var jag och hämtade de nya lådfronterna till kommoden. Men jag blir så irriterad, de här var också repiga. Ska det vara så svårt att få fronter som inte är skadade. Det som stör mig mest är att när de packeterat
dem så har de inget skyddspapper emellan skivorna. Så nu ska jag tillbaka och klaga IGEN, för de var då inget billigt skåp heller - dumma Svedbergs. Högskåpet har vi köpt på IKEA (som var billigt) och på det hade de skyddsplast på varenda skiva.

Ja, ja nog om det , här kommer lite semesterbilder.


Tarzanstigen på Södra berget i Sundsvall







I onsdags innan vi åkte hem var vi på en lunchkryssning med denna båt








Och visst hann vi även med lite shopping i Sundsvall, lite nytt till toan bl.a.




Just nu går toan i rosa




Denna mini Marimekko skål fyndade jag på Iittala Outlett



Jag köpte även 6 st korgstolar som jag ska ute på inglasningen, när nu den blir klar. Givetvis så rymde vi dem inte i bilen men jag lämnade dem hos mor och far som får ta med dem nästa gång de kommer upp.



Nu ska jag gå och göra lite lunch, sedan ska jag ladda mentalt för att besikta släpet. Ja hatar att köra med släp, men John är borta så jag har väl inget val. Bara jag slipper backa ska det väl gå bra.


See ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0