Helg

I fredags åkte vi till Pitehavsbad och firade Johns syster som fyllde 40 år. Det var riktigt trevligt. Hon hade ingen aning om att vi skulle åka dit och blev glatt överraskad när alla andra också var där.

Barnen hade superskoj på badet och på kvällen var det show m. middag. Som tur var så fanns det ett lekland i samma byggnad som resturangen så barnen var där och hade superkul.






Här kommer Oscar i full fart




Milton tog det lungt i rutchkanan




Elliot åkte säkert med pappa




Vi har haft en riktigt aktiv helg, fre och lördag var vi och badade och idag så for jag, Oscar och Miltion med Camilla och Tim till Bygdsiljum och åkte slalom.

Elliot stannade hemma med pappa och målade i gästrummet.




Känner mig lite mör i kroppen just nu så jag tror jag ska lägga mig i ett varmt bad nu.



See ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0