Söndag

Idag har vi varit i Bygdsiljum och åkt slalom m. Camilla och Tim. Det var -3 grader vilket kändes riktigt varmt efter att ha haft -23 grader i treveckor nu. Milton har blivit jätteduktig vi använde bara selen de två första åken sedan klarade han sig själv. han lärde sig till och med att fånga barnliften själv.


Här kommer Oscar och Tim susande ner för backen




Milton var på strålande humör och tyckte att han var bäst i backen




Nu när sockarna är klara så börjar pået nytt projekt/handarbete. Tänker inte avslöja ännu vad det blir.







Imorgon ska jag köpa badkort och börja ta tag i träningen igen. Klockan 06.30 när de öppnar så ska jag stå och hänga på låset på Edda så då hinner jag simma 1 h innan jag börjar jobbet plus att jag slipper skjutsa barnen till dagis på morgonen. Mån, ons och fredagar öppnar de 6.30 så dessa mornar har jag tänkt att simma och tis och tor får det bli vattengympa på kvällen. Ja så är tanken i alla fall vi får väl se hur bra det går.


Näe nu måste jag gå och se min favorit  av alla filmer "Bridget Jones Dagbok" - den är bara så rolig och bra.



See ya

Kommentarer
Postat av: Karin

Ja ibland löser sig livet på nåt kontist sätt.

Men ååh.. oväntat att dom ska ändra på det enda bra.. rasten... typiskt! Ja man blir så less..



Jag har ingen att gå på vattengympan med här heller det är jättetråkigt. jag längtar hem!



Jag har tänkt ringa dig nån dag, ska göra det nästa vecka så får vi ta en ordentlig uppdatering på livet!



Kram

2009-02-26 @ 18:15:50
URL: http://karint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0