Loppis

Idag har det var ännu en dag med stålande sol och sommarvärme. Vi for på loppis idag på förmiddaggen men det var så mycket folk där så det blev inte så länge. Han i alla fall fynda  en stor glasburk, vet inte riktigt vad jag ska ha den till, men något ska jag nog hitta på.


Nu har mina pelagoner börjat blomma

 

Till veckan blir det kortvecka vilket känns skönt. Imorgons ska jag på BAM- (Bättre Arbets Miljö) utbildning och sedan är det bara tis, ons och torsdag. I maj ska jag gå upp på heltid igen, har lite ångest faktiskt, men det ska nog gå bra, är ju inte allt för länge kvar till semester. Hoppas det blir en super sommar med massor av sol och bad och bygg (för John).


See ya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0