Lördag

Var faktiskt tvungen att tänka efter vilken dag det var idag. Allting känns som upp och ner just nu.
 
I torsdags när jag hämtat barnen så berättade jag det jobbiga för dem att deras farmor var död. Oscar blev jätteledsen och började gråta. Milton blev också ledsen men tyckte det var så jobbigt med den känslan att han bara skrek att vi skulle sluta för att han fick ont i öronen och att det var därför som  han var ledsen. Elliot reagerade inte så värst mycket. Senare på kvällen ritade Oscar denna teckning.


Han har ritat sin farmor och sedan har han ritat sin familj som gråter




Nu har John kommit hem och det är skönt att få ha honom hemma.

Imorgon är det farsdag och Jag och John har varit tillsammans i 15år imorgon. Helt otroligt! Det är faktiskt mer än halva mitt liv. Tyvärr så känns det inte så roligt att fira något just nu. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0