VAB

Som en överaskning så ringde de faktiskt från skolan idag, och sa att Oscar var sjuk. det hör verkligen till ovanligheten. Minns faktiskt inte när han var sjuk sist. han hade jätteont i örat och i huvudet. Konstigt för han har inte varit förskyld eller något.
Så lite misstänksam blir man ju. Var inte så längesen jag själv var barn och nog kommer jag ihåg alla knep som man gjorde för at slippa gå till skolan : )

Det är i alla fall ganska skönt att vara hemma med en 7 åring sm bara ligger hemma i soffan och ser på TV, det är t o m så att man kan hinna en massa småärenden.

På fredag kommer Jontes syster m. familj från Tärnaby så nu måste vi skynda oss att göra klart i Milles rum, så att vi kan flytta upp killarna från gästrummet nere i källaren. 

Oscar är hyfsat less på att dela säng med Milton vid det här laget. också kanske det blir lite lugnare nu på kvällarna.

Här kommer en bild från i somras då vi var på min storasysters bröllop i Schweiz, då Oscar och hans kusin Tuva var brudnäbbar. Är de inte hur söta som helst.
image15

Nä nu ska jag gå och ta hand om min lilla Orre Borre.


See ya



Kommentarer
Postat av: mingla

Vad ska du jobba med i sommar eller är du så lyckligt lottad att du ska ha sommarlov :) ?

2008-05-28 @ 14:11:51
URL: http://heymingla.blogg.se
Postat av: Katta

Hejsan hoppsan! :)
Allt bra med dig?
Ha en trevlig och härlig dag.

(Sugen på att vinna en bloggdesign?
Kolla in min blogg)

2008-05-28 @ 14:12:22
URL: http://fakkors.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0