Regn

Idag har det regnat hela dagen - skittråkigt man blir så på hilma dåligt humör. Jag jobbade till kl 18 dessutom och denna dag kändes som den aldrig skulle ta slut.

Som tur var så kom en glad överaskning när jag kom hem, 2 st paket att hämta ut på posten samt att mitt körkort även har kommit - nu slipper jag vara orolig längre.

I ena paketet var skylten som jag beställt till Johns systers man som fyller år imorgon. Jättefin sådan där gammeldags skylt som de kan ha i stugan. Jag tror han kommer bli riktigt glad. Det är alltid lika roligt att ge bort något som man känner att de kommer att bli glad över. 

Dessa kan man beställa från www.lmjson.se




I det andra packet kom saker som jag beställt till mig själv från www.elsashem.se.



En jättesöt ljusblå socker skål från Greengate (som förövrigt kommer att passa till salt och pepparströarna)

Melamin (plast) skålar, Greengate,  3 st gröna och 3 st röda, jättebra att ha i sommar till barnen.

2 st knoppar som jag ska ha på mitt vitrinskåp som kommer snart (beställt från Ellos).

Det är så bra att det finns dessa nätbutiker för oss som inte har samma utbud som storstäderna.


I helgen blev det inte så fint väder som jag hade hoppats på, lite trist när Jonte hade haft strålande sol hela helgen uppe i Stintbäcken. Skit oxå förstå vad brun jag hade blivit om jag följt med! Jonte var hyfsat rosa på ryggen, stackarn!

Men å andra sidan så var det ganska skönt att var hemma . Jag förnyade lite i köket eftersom det var så trist väder. Bort med allt svart och in med massa glada somriga färger.


Så här såg det ute före, (ser i överför sig så mycket men allt går i svart vitt och grått)




och så här efter










John han tycker inte att det blev så bra som jag, men vem bryr sig.



See ya




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0