Snart, snart

Går jag på semester, 2 dagar kvar sedan blir det 4 veckors vila - ja eller kanske inte mycket vila, men jag slipper i alla fall var på jobbet.

Har skickat in mitt CV nu så vi får väl se kanske jag inte alls kommer tillbaka - hoppas.

Idag fick vi äntligen leverans av stenarna som jag kallar det - men rätta begreppet ska tydligen var marktegel.  När jag kom hem så hade Jonte börjat lägga lite, tydligen så var det inte så lätt att få till den böjda svängen som jag vill ha för att det inte ska se så rakt och kantigt.


Så här långt hade John kommit när jag kom hemfrån jobbet idag.






Smulan funderar nog vad vi håller på med



Bara en liten bit kvar nu


Var på Coop idag och skulle handla knäskydd till stakars Johns knän och då hade de så fin hortensior så jag köpte en -de är sååå fina.



Tänk om man kunde ha sådana stora buskar som blomade på gården och som överlever här uppe.


Men något som lika fint och som jag defenetivt något som jag kommer att plantera är pioner, det är jättevackra också luktar de så gott.

John gillar inte rosa så det kanske blir vita pioner vi får se, det blir nog nästa år.




 
Oj nu börjar klockan var mycket,börjar 6 imorgon måste gå och lägga mig nu.




See ya
 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0