Nu är stengången klar

Ja fattas bara att gräset ska växa så kommer det att bli super. I måndags var vi och handlade vildvin som vi planterade igår, jag har även tänkt att sätta lite pioner men fick tyvärr inte tag i några, var slut på alla handelsträdgårdar, får bli nästa år.

Idag har det varit riktigt skönt väder. Barnen har badat i poolen på gården, men imorgon har jag lovat att vi ska åka till Vitbergs och bada. Nu har en vecka gått av semestern och bara tre återstår. Jag har nästan lite ångest att veckan gått så fort. Jag tycker såå mycket om sommaren och vill inte att den ska ta slut.
Dessutom har vi så mycket som vill vill hinna göra ute oxå, men det kommer ju fler somrar.










See ya


Kommentarer
Postat av: Kartan

Va fint det har blivit! imorgon åker jag på semester!

2008-07-25 @ 23:12:54
URL: http://karint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0