Tisdag

Just nu känns dagarna som evigheter på jobbet, jag sitter och räknar minuterna tills jag får sluta. Imorgon jobbar jag 9.15 till kl. 13.00 och sedan är jag ledig resten av veckan ska bli dööskönt - längtar.

Händer inte så mycket spännande i mitt liv just nu,  Jonte håller på för fullt med Milles rum, jag vill bara att det ska bli klat någon gång. Men som sagt det ska riktas och tilläggsisoleras och gud vet katten mer, så det tar TID. Men då blir det fint oxå.

Nu är resan bokad och klar, den 24 januari åker vi till Thailand, Koh Samui, kommer att bli super. Vi var ju där för 10 år sedan när johns pappa fyllde 50 år, så nu bär det iväg igen. Det ska bli kul och se hur mycket som har förndrats.

Vi kommer att bo i små bungalows och svärfars kommer att ha en stor med egen pool - sweet : ). Det kommer att bli askul 16 personer är vi som åker.

Det är klart, det är ju en så där 8 mån bort men det är kul att få längta och snart är ju sommaren här och sedan vips så är det höst och sedan januari fortare än man tror.


Måste slänga ungarna i säng nu, imorgon har vi lite sovmorgon vilket var länge sedan.



image9


See ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0