Magsjuka

Idag är jag hemma och vabbar. Det är Elliot som är sjuk. Inatt när jag just somnat så väckte Elliot mig kl. 1 av att han hade kräkts i sängen. Jippi! Precis vad man vill göra mitt i natten, byta sängkläder, stoppa ungen i duschen, renbädda och ta reda på alla nedkräkta sängkläder.

Men idag mår Elliot hur bra som helst. Åt en stor tallrik gröt till frukost, och mycket till lunch också. Så det är skönt att vara hemma med relativt frisk unge. Jag passade på att damsuga och skura inne. (Tyvärr så syns det inte längre nu när storkillarna kommit hem från skolan)


Ibland undrar man om det är någon idé att skura golven i hallen, när det efter 1 h ser likadant ut.




Jag hann även med en sväng in på Blomsteraffärn och köpte lite vårblommor som jag satte i krukan på bron.



Ska nu gå och tvätta tvättmaskin nr 3 för idag.


Vi ses

S

Kommentarer
Postat av: anna

Åh vad trist, magsjuka är verkligen det värsta. Teodor hade tre svängar under tre veckors tid för ett litet tag sen, höll på bli galen :S



Hoppas ni andra slipper bli smittade!

2010-05-03 @ 15:26:51
URL: http://salhuset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0