Är sommaren här nu?

Idag var killarna lediga och hemma med pappa, själv var jag och jobbade. Det var riktigt skönt att bara fara iväg själv på morgonen utan att tjata på att barnen skulle klä sig och borsta tänderna - Ser fram emot när det blir stora och fixar allt sådant själva.

Idag så regnade det medans jag var på jobbet, men just innan jag slutade så passade solen på att titta fram. Och vilken värme det blev. Tempen visade 20 grader när jag for hem från jobbet. Det blev snabbt hem och byta om till linne och shorts och inta solstolsläge.

Vi grillade kyckling till middag och premiäråt ute på altan i solen.







Hoppas att det fortsätter så här nu hela helgen osså på måndag för då jag är ledig.



Vi ses

S

Kommentarer
Postat av: anna

Vi premiäråt oxå ute, alldeles underbart härligt, mer sommar till folket :)

2010-05-15 @ 07:17:25
URL: http://salhuset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0