Shopping med Oscar

Efter middagen blev det snabbshopping med Oscar. Tänkte vara ute i god tid och handla vårkläder innan det tar slut överallt.

Stadium har riktigt bra vind/regnkläder. Har faktiskt handlat där senaste åren. Idag blev det jacka, byxa, mössa, vantar och gummistövlar. Osså nya solglasögon förstås. Pilotbrillor skulle det vara.







Fina stövlar från Tretorn fanns på Stadium för endast 149kr.

(Oscar tyckte de var skitfula, och skulle då minsann aldrig ha dem)




Så nu är vi redo för våren - fast det lär väl dröja. För nu har det börja snöa IGEN!!! Såg på vädret att det ska snöa hela helgen dessutom, tar det aldrig slut?

Igår var jag riktigt listig må jag säga. Jag fråga John om vi inte skulle passa på att måla innertaken på toan och i vardagsrummet i helgen. (har tjatat en hel del) J börjar sucka som vanligt. Sedan berättade jag att Oscar har fotbollscup på lördag och på söndag var vi tvungen att gå på gudjänst då Oscar skulle vara med i en pjäs med miniorerna. Men att i över för sig så skulle ju han kunna stanna hemma och måla tak istället. Han köpte faktiskt mitt förslag, så i helgen får jag äntligen taken vita.

Ha ha, kvinnlig list säger jag bara.


Vi ses

S


Kommentarer
Postat av: Anna

Var är gilla knappen?! Med kvinnlig list kommer man långt.

2010-03-26 @ 11:20:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0