Fredagsmys

I morse när jag vaknade så smattrade regnet mot rutan - Jaha trodde jag, det blir en regnig dag idag tänkte jag. Men sedan sprack det upp och solen har lyst på oss nästan hela dagen. Jag hade tänkt att vi skulle åka till någon badstrand men ungarna verkade mer sugen på att vara hemma och leka med kompisarna. Så det blev en hemmadag i solstolen för mig medans alla barnen på kvarteret sprang runt mig och hade vattenkrig. Och som vid alla krig så blir även det som inte deltar skadade/blöta = JAG.

Till lunch gräddade vi våfflor och åt med sylt, grädde och socker på.







Nu väntar vi på att John ska komma hem från jobbet så vi kan åka ut till stugan och äta surströmming.


Vi ses

S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0